-
17Március
Vezetőségünk által meghozott döntés értelmében, tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020.03.18-tól, átmeneti jelleggel, a személyes jelenléttel járó munkameneteket igyekszünk a továbbiakban alternatív, személyes jelenlétet nem igénylő kommunikációs csatornákon lebonyolítani.Tisztelt Ügyfelünk!
Vezetőségünk által meghozott döntés értelmében, tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020.03.18-tól, átmeneti jelleggel, a személyes jelenléttel járó munkameneteket igyekszünk a továbbiakban alternatív, személyes jelenlétet nem igénylő kommunikációs csatornákon lebonyolítani.
Ennek kapcsán, kérjük ügyfeleinket, hogy ügyintézésre elsősorban az alábbi kommunikációs csatornákat használják:
- elektronikus ügyfélszolgálat (https://www.techno-tel.hu/e-ugyfelszolgalat)
- e-mail levelezés (ugyfelszolgalat@techno-tel.hu)
- telefon: +36 20/30/70 388 2821
Ügyfélszolgálatunkon a személyes ügyintézésre csak KÜLÖNÖSEN INDOKOLT ESETBEN, ELŐZETES EGYEZTETÉS után van lehetőség.
Megértésüket köszönjük: Techno-Tel ügyfélszolgálat
2024.08.15-i Direct One ÁSZF változás
2024. JÚLIUS 15.